среда, 18 августа 2010 г.

Продовжуємо роботу семінару

Дякуємо всім, хто працює сьогодні з нами. Продовжуємо роботу семінару! Ознайомтесь з досвідом роботи з розвитку творчості дошкільників шляхом інтеграції художніх видів діяльності відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі». Питання
· Які питання в рамках власного методичного об’єднання вирішуєте спільно з колегами?
· Яким чином Ви впроваджуєте інтегративні підходи до розвитку творчості дошкільників в процесі музичної діяльності?
· Чи вважаєте успішною Вашу взаємодію з вихователями дошкільних навчальних закладів, батьками вихованців та школою в розвитку творчості дітей засобами інтеграції художньої діяльності? Що сприяє, а що заважає отриманню позитивного результату?
· Як організуєте власну самоосвітню діяльність? Дайте оцінку її ефективності.
Надайте коментарі.

6 комментариев:

  1. -Які питання в рамках власного методичного об’єднання вирішуєте спільно з колегами?

    -Створення предметно-розвивального середовища який би викликав в дитині інтерес до художніх видів діяльності.
    -Своєчасне виявлення природних задатків,нахилів та здібностей дитини.
    -Інтеграція родинного та суспільного виховання.
    -Нетрадиційний підхід в музичній діяльністі з дітьми.

    ОтветитьУдалить
  2. На методоб`єднаннях музичних керівників м. Краматорська розглядаєтьсяя питання щодо впроводження Базової програми "Я у Світі" в освітній процес, розкриваючи прийоми роботи музкерівника , які впливають на емоційно-ціннісний розвиток особистості дошкільника, інтегративні підходи до розвитку творчості дошкільників в процесі музичної діяльності.
    Бобко Л, Луппова М, Коршинська І, Леженіна О, Смирниченко О.- музкерівники м. Краматорська

    ОтветитьУдалить
  3. Місто Торез

    Які питання в рамках власного методичного об’єднання вирішуєте спільно з колегами?

    Музичне виховання дошкільників у контексті нової програми «Я у світі».
    - «Педагогіка взаємодії як інструмент для підвищення ефективності музичного розвитку дітей дошкільного віку».
    - Вплив ігор – фантазій на розвиток творчих здібностей дітей.
    - Українська народна творчість в житті дошкільника.

    ОтветитьУдалить
  4. Місто Торез

    Яким чином Ви впроваджуєте інтегративні підходи до розвитку творчості дошкільників в процесі музичної діяльності?
    Головним у сучасному змісті музичної освіти дошкільників ми вважаємо не засвоєння навичок виконання, а залучення до самостійної музично-творчої діяльності, розвиток музичної творчості, яка призводить до розвитку індивідуальності, неповторності особистості.
    На наш погляд, розвиток цілісної творчої особистості, зміст музичної освіти дошкільників має бути спрямований на розвиток креативності та організацію різ-них видів музично-творчої діяльності. Нові цілі та завдання музичної освіти вимагають зміни традиційних форм організації, педагогічних засобів, музичного репертуару, методів взаємодії. Найбільш ефективний шлях досягнення нової мети освіти – впровадження інноваційних педагогічних технологій, які дозволятимуть цілісно змінити освітянський процес.
    Інтегративні підходи до розвитку творчості дошкільників зокрема у сюжетних музично-дидактичних іграх передбачає створення умов для більш повного особистісного зростання кожної дитини завдяки реалізації індивідуального підходу, встановленню позитивно забарвленого емоційного контакту педагога з дитиною, довірливих партнерських стосунків між ними, розкриттю переваг та позитивних якостей дошкільника, формуванню мотивів самовдосконалення, інтересу до музичного мистецтва, ігор цього виду, дитячої музичної діяльності, розвитку музичності, вихованню віри в можливість досягнення успіху та в задоволенні при цьому потреби у визнанні значимого дорослого, відчуттю значу-щості свого “Я”. Демонструючи різні види ігор (з предметами, настільно-друковані, хороводні, рухливі), ми знайомимо дітей з різноманітністю самих ігор, музичного репертуару, наочного матеріалу, з мовою музики, зі способами самовираження в ігровій музичній діяльності. Відкривається можливість надання педагогічної підтримки кожному, навіть незначному досягненню дитини, постійного підкреслення всіх позитивних моментів поведінки, сильних сторін з метою підвищення впевненості у своїх силах, стабілізації самооцінки. Прийоми корекції служать цілям зміцнення дружби в групі, розвитку спілкування дитини з дорослими та однолітками, здібності до емоційної децентрації, формуванню навичок адекватного вираження емоцій. Пісні, ритуальні дії, завершені сюжети ігрових комплексів створюють передумови для радісних переживань, виступають засобом розрядки для маленьких дітей, підтримують емоційно-позитивну атмосферу гри в цілому.

    ОтветитьУдалить
  5. Місто Торез

    Чи вважаєте успішною Вашу взаємодію з вихователями дошкільних на-вчальних закладів, батьками вихованців та школою в розвитку творчості дітей засобами інтеграції художньої діяльності?
    Ефективне впровадження Базової програми « Я у Світі» базується на оновленні стратегії й тактики взаємодії педагогів з батьками.
    Сьогодні сім’я і дошкільний навчальний заклад – два важливі інститути соціалізації дитини.
    Взаємодія з сім’єю завжди була і залишається непростою справою. Для кожної родини потрібно знайти індивідуальний підхід: одні потребують більшої підтримки, інші - меншої.
    Вважаємо, що на сучасному етапі слід приділяти особливу увагу реалізації оновлених завдань, змісту співпраці педагогів і батьків за Базовою програмою, створенню умов оптимізації цього процесу.
    Члени родини вносять свій внесок в освітній процес ( із задоволенням органі-зують «походи», екскурсії, проводять фольклорні вечори).
    Від участі батьків в роботі дошкільного закладу виграють всі суб’єкти педагогічного процесу:
    - діти, навчаються з повагою, любов’ю та вдячністю дивитись на своїх батьків, бабусь і дідусів;
    - педагоги мають можливість краще пізнавати сім’ї, познайомитись з досвідом сімейного виховання,зрозуміти сильні та слабкі сторони, визначити характер і міру своєї допомоги, а іноді просто повчитись.
    Активізувались і урізноманітнились такі форми взаємодії як:
    • спортивні свята та розваги
    • фольклорні вечори (пісенний вернісаж, танцювальні підмостки, театральні зустрічі)
    • робота батьківських клубів взаємодопомоги
    Спільні емоції і спільна діяльність дарують радість і батькам, і дітям. Так народилася традиція, яка живе вже четвертий рік – проводити Свято сім’ї. На свято збираються великими сім’ями: бабусі та дідусі, тата і мами, брати і сестрички. Заздалегідь готуються і діти і дорослі: разом обговорюють план свята, розподіляють обов’язки, готують цікаві концертні номери. Така зацікавлена участь батьків перетворює зустріч на справжнє сімейне свято – це атмосфера згуртованості, коли діти стараються для дорослих, а дорослі намагаються порадувати дітей. Цікаво пройшов тематичний концерт « Улюблені пісні наших бабусь».
    Всі ці засоби сприяють інтересу мам і тат до виховного процесу, поваги до педагога і його праці, допомагають встановлювати взаємини співробітництва. Намагаємося організувати роботу таким чином, щоб батьки виступали не в ролі експертів чи спостерігачів роботи а були рівноправними партнерами і союзни-ками.
    Практика показує: жодні заходи не дадуть позитивних результатів, якщо до них не залучати батьків, якщо поставлені проблеми не розв’язуються разом з ними – першими і найавторитетнішими вчителями.

    ОтветитьУдалить
  6. Місто Торез

    Що сприяє, а що заважає отриманню позитивного результату?
    Потоки інформації та її обсяги настільки великі, що стає важко своєчасно та якісно відстежувати її з різних спрямувань наукових знань. Тому більша частина інформації залишається незатребуваною, а суспільство втрачає можливість використовувати її вчасно. У зв’язку з цим більш важливо показати дітям шляхи здобування знань через методологію, ніж вимагати від них набору наукових знань.

    Як організуєте власну самоосвітню діяльність?
    Основним змістом самоосвіти є оновлення і вдосконалення знань, умінь і навиків з метою досягнення бажаного рівня професійної компетентності. Все частіше на сучасному етапі використовуємо інтернет, його інформаційні можливості, обмін досвідом з колегами інших областей та міст через електронну пошту.

    ОтветитьУдалить